|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 12:51
Yine pazar, yine çalışıyoruz. Son 15-20 gün diyorum. Sonrası huzur ve mutluluk (hiç sanmıyorum ama) * Anam geldi sabah. Torunların en büyüğünüde nişanladılar. Yaza ablam evleniyor. E. Ablam da kalmaz oda üç vakti kadar gider. Askerden geldikten sonra da bana kıyacaklar (: biliyorum. Ama diyorum bana bırak bi ömür üç gün dayanacak birini bulmak imkansız. Öz hakiki melek olmak zorunda böyle kanatlısından, başında haresi. ya da tam tersi bir şeytan (: Dinsizin hakkında imamsız gelir misali. Nerden girdik bu konuya, daralmaya başladım. neyse patron geldi ben çalışıyormuş gibi yapim. daha kahvaltı yapmaadm | ||
|
|
||