|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 17:15
yok abiii!!! hatun milletiyle alışverişeee gidilmezzz (diyene de bakk) cümleyi şöyle düzeltebiliriz..gerçekten bişeyler almak istemeyen,ööylesine bakınan hatun kişi ile alışverişe gidilmemelii.. ebru'dan sonra gülsüm'le de bidaha alışverişe çıkmayacağımmm bunu öğrenmiş oldum.. ben neden böyle değilim yaa almamak için çıktığımda bile bişiler alıveriyorum.. pazardan vazgeçmemeli..en pahalı markaların bile defolusu,ihraç fazlası olanı var.. zaraymış bershkaymış mangoymuş hepsi bende de var..hem de 5 tlye.. bi de bugün farkettim ki..saçlarıma uyguladığım olay etkisini gösterdi uzuyorlarrrrrr oleeeyyy.. seneye belki belime bile ulaşır be hehheyyy ;)) bugünüme de ders çalışarak geçireceğim umuduyla başlayıp haftasonunu ne kadannn sorumsuzca yediğimi farkettim şimdi..yaa gezmee 1 hafta daha dersss çalışşşşşşşş..hadi bakalımmm gümrükleme ve kambiyo mevzuatı Seni bekler.. bugünkü derslerimiz bunlarrr.. | ||
|
|
||