23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 17:34
Hiçbir şey yapaım yok, tek kelime edesimde yok. Buraya gelip bişeyler karalayasımda,
msnde açıp laklak edesimde, müzik dinleyesimdeyok, içip en dibe vurasımda yok...
Yaşamanın en zor geldiği yerdeyim...
lametadellamela