|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 17:55
kafamı sıcıyım küskütük aşık oldum:) ne yöne baksam adamı görüyorum tabi hepsi bir serap havası:) evet istesem görebilirim ama büyü bozulmasın ahaha:D salakmıyım ne bokum ben ya:D of of duygu belli etmede kabılıyetsız hatunum gercekden asık olunca:D ama çok datlu guncesi:D bir görsen ahaha:) allahım akıl saglımı koru:D | ||
|
|
||