23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 17:55


kafamı sıcıyım küskütük aşık oldum:)

ne yöne baksam adamı görüyorum tabi hepsi bir serap havası:) evet istesem görebilirim ama büyü bozulmasın ahaha:D salakmıyım ne bokum ben ya:D of of duygu belli etmede kabılıyetsız hatunum gercekden asık olunca:D ama çok datlu guncesi:D
bir görsen ahaha:)


allahım akıl saglımı koru:D

istanbul
hosting