23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 18:47


Şimdi onlar düşünüyor nedir fedakarlık?

Bir mutsuzluğa bir hayatı rehin vermek mi?

"Senin için kaldım" demek mi?

"Önümde bir yol uzanıyordu: Yapılmamış , yapılabilecek, temize çekilebilecek, baştan başlanabilecek bir hayat vardı. Ama ben senin için o yolu seçmedim" demek mi?


"Keşke gitseydin" yanıtını duyduğunda pişman olmak mı?


Fedakarlık anlamı tekrar gözden geçirilmesi ve iyice anlaşılması gereken büyük bir kavram bence... Bir mutsuzluğa uydurulan kılıfın adı hiçbir zaman "fedakarlık" olamaz...

Olmamalı.




istanbul
hosting