|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 20:20
of basım cok agrıyor ya. bütün gün ders calıstım bide 2 bucuk saat telefonda konustum kulagım kendinden geçti! melisayla konustukta,sevgilisinden ayrılcakmıs noldu diyorum artık eskisi gibi degil,beni sadece ihtiyacları için kullanıyo dedi. nerden anladın dedim seks yapmadan önce bana cok iyi davranıyo bulasıklarımı bile yıkıyo mesela diyo kiiim ayı bahattinmi yok artık dedim çünkü bahattini görseniz yemek yerken bile eline yakısmaz tabak canak! neyse işte seks yaptıktan sonra konusma sesi degisir,beni dinlemez saate bakar sürekli sanki bi yere yetişicekmiş gibi sürekli kavga cıkarır dedi. melisaya bahattin konusunda ben uyarımı yapmıstım zamanında bu yüzden sakayla karısık biraz dokunduriim dedim -ben sizin ilişknizde dırdırcı bi kadından baska bişi görmüyorum melisacım dedim ahaha bana küfür etmeye felan basladı :D şaka şaka dedim. suç bahatttinde neden seksten sonra evde zaman geçiriyoki :P erkekler nederlerse desinler ne düşünürlerse düşünsünler seks yapmak için yapmıycakları sey yoktur mesela ben bi keresinde cikolata taklidi yapmıstım. ciddiyim he bu günceyi okumadan önce calkalayınız! fizy.com/#s/1j9l29 volkan kaçar:* | ||
|
|
||