|
23 Mayıs 2010, Pazar
saat: 23:16
2 haftadır kendime ayıracak 1 saat vakit bulamıyorum. koştur koştur yetti canıma tatil istiyorum! o yüzdendir ki kaçtım eskişehirdeyim şimdi. bir rahatlık kapladı bünyemi oh. şenlikti konserdi anaokuluydu provaydı derken aynaya bakmayı bile unutmuşum. çok şahane de amele yanığı oldum sülo sağolsun fark etmemi sağladı. 19 mayısta dinlenirim dedim ama nerde? sabahın 7 sinde tereza uyandırdı ve kendimi 1 saat sonra stadyumda protokol tribününde buldum. kırk yıl düşünsem hayatımın en alakasız şehrinde türk bile olmayan biriyle bayramı stadyumda hem de protokolle kutlayacağım aklımın ucundan geçmezdi. onu da yaptım artık gözlerim açık gitmez. son 3 gündür inşaat temizliği yapmaya cebelleşiyoruz abimle bursada. neden yaptığım hakkında en ufak bir fikrim bile yok ama denize atılan iyilik kapsamına girdiğini düşünüyorum bu eylemin o nedenle ses çıkarmamalıyım. ev tadilatı pahalıya patladı ama şahane olacak eminim. deyna ve linzi kitap hediye ettiler bana ama zerre ilgimi çekmedi. neyse düşünmüşler en azından. dönerken buradan birşeyler alayım diyorum. sabunun dikişleri hala alınmadı ve tam 10 gün iğneye götürdüm hastaneye. kedim benden, tüm hastane personelinden ve taşıma kutusundan nefret eder duruma geldi ama iyileşmesi için başka çaremiz yok. aşkım tam gaz çalışmaya devam ediyor ve en azndan tüm haftasonunu dinlenerek geçirebildiği için şükrediyoruz. az kaldı daha harika fırsatlar için sabır sadece. sevgi değil, aşk değil, bambaşka! | ||
|
|
||