|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:14
resmiyetse resmiyet. ama kimin bedeninde saklıyım ben? yansıdığım ile yansıttığım çok farklı. sessiz falan da değilim, bas bas bağırıyorum. güçsüz falan da değilim sallanışımdan belli kudreti ruhumun. aşık da değilim, yalanlarımdan belli gururum. git bak içeri, kimi saklıyorsun orada? ben ışığı yaksam da göremiyorum, feneri söndürsem de midemi altüst eden bardaklarda. sineğe bile dayanamayan tanrı bozuntusu efsaneleriyle büyüdük biz. sineğe ancak tanrı mı dayanır yani? bilemedim. | ||
|
|
||