|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:40
çok farklı ve tahmin edemeyeceğim şekilde bir haftasonuydu.19 Mayısta herkes tatil yaparken çalıştık.Cumartesi çalışmayız artık hevesleriyle haftasonu planları yaparken, bir sürpriz daha :) Neyse, cumartesi son derece önemli bir raporu hazırladıktan sonra çıktım işyerinden.Bursa'ya yollandım.Terminalden kim aldı beni tahmin et :) Edemezsin, ben de edemezdim..Hâla da inandırıcı gelmiyor ya , neyse.. Cumartesi akşamı sakin geçti.Eve gittim, oturdum biraz. Sabah annemin tripleriyle kalktım 10da:) kahvaltı sonrası babamla bir bahçe turu, ardından tavlada bir hezimet daha yaşattım kendisine :) Boynuz Kulağı Geçermiş babacım. Çok benziyoruz karakter olarak da , bana bıraktığın en güzel özelliğin, şansın heralde :) Evden çıkış, anneme beni Gazozumun dersanesine bırakmasını söyledim.Aldım onu, yürüdük biraz.Kafeye oturduk.Sohbet ettik, telefonları değiştirdik. Yine tahmin et, kim geldi kafeye :) Edemezsin, ben de edemezdim:) hep beraber oturduk.biraz öfkelendim, biraz duruldum.Kalktık, Burçin'in nikahına geçtim.Bir selam herkese.Tekrar iyi dileklerimi belirttim kendisine.Salon pek bi tanıdık geldi, anılar geldi gözümün önüne, güldüm.O günlerin geride kalmasına olan sevincimdendi. Sonra yine biri geldi aldı beni.Tahmin et Kim? :P Sonraaa Ece'yi evine bıraktık.Biraz turladık kendisiyle.Konuştuk uzun uzun.Beni tekrar terminale bıraktı.4.5 saat kadar süren bir otobüs yolculugundan sonra evimdeyim. Çok şanslı hissediyorum kendimi. Olmasını istediğim ve yok olan hiçbirşey yok hayatımda. Olmamasını istediğim ve var olan da.. Çok iyiyim çok, çok mutluyum. Biram, sigaram, müziğim yine benle bu akşam da. Telefonumda süper bir ses tonu.Yumuşak, sevgi dolu, umut dolu, hayal dolu.. Bak Powerturk'te ne çalıyor? Yalın.. Son nefesimde elimi sen tutacaksın Son sözlerimi bir sen duyacaksın Meleklerin sözü var :) Öptüm seni.Yazıcam yine.. Bu kadar ara vermek hoş değilmiş :/ Güncecimcime..Seni de çok seviyorum :) | ||
|
|
||