|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:40
Naaaber? İnsanları sevmiyorum, kendimi de sevmiyorum, senden de hoşlaşmıyorum günce.. Önce bunu bi belirtmek lazım.. O zaman "ne işin var lan burda?" demen lazım.. Çünkü diyecek lafım var! : ........ Diyecek hiçbi şeyim yok günce, haberin olsun.. ........ "Çok saçmaymış" demen lazım tam bu anda.. Evet zaten saçma.. Ama diyecek hiçbişeyimin olmaması canımı sıkıyor.. "Hiç olmadı ki zaten" demen lazım, "Nesine sıkıldın?" Anlıyorum neden insanlar, oldukları gibiler.. Anlıyorum neden ben, olduğum gibiyim.. Ha, ne kendi dediğimin nereye gittiğini.. Ne de onların ne halt demeye çabaladıklarını anlamıyorum ama, bu, konuyla alakalı değil.. "Ben konu olduğundan şüphe ediyorum" demen lazım alaycı bir tavırla.. Yok zaten.. Dönüp giden dünya ile benim bir alakam yok günce.. Dolayısıyla konu yok, hedef yok, zaten gitmekte olduğumdan uçurumdan başka ufuk yok, ben artık ben olmadığımdan ben yokum, sen bu dünyanın bir parçası olduğundan sen benim için yoksun, arada çatışma çıkamadığından her gün dalga dalga gelen dertler ve zevkler yok.. "Lan yeter, ne var o zaman.." de...de de.. Kafamda dönen olası alternatif gerçeklikler ve sonu gelmeyen bir parçası olmadığım gerçek gerçekliği izleme süreci var.. O gerçek gerçeklikteki insanlar da, kendi gerçekliklerinden bihaberler o yüzden onlar o insanlar.. Şimdi soru sorma sırası bende Benim sana anlatacak neyim olabilir ki günce? Anlatsam nolur, anlatmasam nolur?.. İnsanların sanal gerçekliklerini yıkmak onların işine yarar mı?.. Benim işime yarar mı?.. Sadece benim kafamda dönen alternatif gerçeklikleri anlatsam, senin işine yarar mı?..Benim işime yarar mı?.. Zaten anlatmamam gereken, daha doğrusu anlatmamın hiçbir amaca hizmet etmediği bir sürü şey anlatmışım.. Üzerinden de baya zaman geçmiş hani.. Anlattıklarımla ne ufacık etki sağlamışım ki? Şimdi sağlayabileyim?.. Burada da "var"'dan çok "yok" a yakınım değil mi günce?.. Yok olmak benim seçimim değil..En azından değildi.. Herkes kendi oluşturduğu pembe, yeşil, mavi, mor dünyalarında gelip geçici rahatsızlıklarla yaşamaya devam edecekler zaten.. Bundan daha az şikayet etmeleri elbette ki daha az can sıkıcı olurdu.. Bu benim niye umrumda pek bilmiyorum... Ben ise bir dünya oluşturmadım varolan dünya ve onun yine reel olabilecek alternatiflerini izliyorum, gri bir dünyadayım ki bundan şikayet etmiyorum da hakkım da yok zaten etmeye.. İstediğim odur ki: İnsanlar bana ellerini uzatıp ulaşmaya çalışmasınlar, evet onlara görmediklerini gösterebilirim, ama kendileri bundan hoşlanmayacaklar.. Zaten o dünyada varolmayan bendeniz ise, onlar ellerini kaçırıp, uzaklaştıklarında tekrar vasat evrenime yolumu bulana kadar boşlukta döne döne, oraya çarpa çarpa savrulmak zorunda kalacağım.. Onlar ise bunu anlamayacak ve daha da korkacaklar.. Bu eziyete hiç gerek yok günce, o yüzden de sana anlatacak bir şeyim yok.. Kimseye verebileceğim bir şeyim de yok.. Sen burda dur bekle, belki alternatif bir gerçeklikte söyleyecek bir şeyim olur... Z. | ||
|
|
||