|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:51
..uzun bi aradan sonra dün gece beyoğlu güzeldi,böyle han gibi caddenin ortasına kurulmuş,içerisi hatun kişi kaynayan acayip bir mekan,bilmem kaç bira ardından herzamanki mekan nevizade.biz paşazadeleri paklayan tek yer oldu.üstadımın sarsılmış duygusal statüsü,içki servisi yapan güzel garson kız veee speedy joe iş başında.eğlenceliydi ilk defa bira hamallık tan,absolut mide blantısından çıkmıştı.sabahki kahvaltıyı sölemiyorum.bir daha yapalım diyorum.dostlarla. | ||
|
|
||