24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:52


TBMM'de yada yada devlet başkanlarının frekans bozucu cihazları var ya adı aklıma gelimiyo şimdi he işte onlardan istiyorum.
çok yoruldum ...
senin hissettiğin herşeyi hissetmek
şuanki çöküntün umutsuzluğun
isteksizliğin hayata karşı
nasıl oluyo anlamıyorum bi türlü
çık hayatımdan çık düşüncelerimden
biliyorum umrunda değilim
yaşamamla ölmem arasında senin için hiç bi fark yok
fark bile etmessin eminim
düşünmemeye çalışıyorum
resimlerine bakmıyorum
sen aklıma gelince
hemen kötü şeyler düşünüp
canımı sıkıyorum
aslında sana sıkılyorum
soran olursa neden canın sıkkın diye
söyliycek bahanem olsun diye
arkasına saklanıyorum
ne vardı ah ne vardı diyorum...
nasıl böyle içimde saklandın
nasıl kalem işi gibi aklımın tavanlarını reklendirdin
gözüme yeşil kattın
nasıl ...
artık çok yoruldum
yürümek bile zulüm artık
taşıyamıyorum ...
sen olmadan iki kişilik düşünemiyorum.


istanbul
hosting