|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 00:52
TBMM'de yada yada devlet başkanlarının frekans bozucu cihazları var ya adı aklıma gelimiyo şimdi he işte onlardan istiyorum. çok yoruldum ... senin hissettiğin herşeyi hissetmek şuanki çöküntün umutsuzluğun isteksizliğin hayata karşı nasıl oluyo anlamıyorum bi türlü çık hayatımdan çık düşüncelerimden biliyorum umrunda değilim yaşamamla ölmem arasında senin için hiç bi fark yok fark bile etmessin eminim düşünmemeye çalışıyorum resimlerine bakmıyorum sen aklıma gelince hemen kötü şeyler düşünüp canımı sıkıyorum aslında sana sıkılyorum soran olursa neden canın sıkkın diye söyliycek bahanem olsun diye arkasına saklanıyorum ne vardı ah ne vardı diyorum... nasıl böyle içimde saklandın nasıl kalem işi gibi aklımın tavanlarını reklendirdin gözüme yeşil kattın nasıl ... artık çok yoruldum yürümek bile zulüm artık taşıyamıyorum ... sen olmadan iki kişilik düşünemiyorum. | ||
|
|
||