24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 07:35
böylesine bir olaydan nasıl sıyrıldım ben bile anlamadım..her şey apaçık ortadaydı..en alakası olmayan insan bile 5 dk sonra aramızda bir isimsiz olduğunu anlayabilirdi..
kuyruğum mu işe yarıyor?
Dirge