24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 08:52


Dün çok güzel bir gündü sabahtan başladım gezmeye saat 22 ye kadar dolaştım.Bir kaç tanede film aldım. Yasak Bölge diye bir film aldım belki birşeyler çağrıştırır diye böyle boktan bir film görmedim arşivime koymayacağım eğer bu filmi almayı düşünüyorsanız tavsiye etmem, uzaylıları karides olarak ele almışlar yok ebesinin .mı ali sami:)Saat 24de odamı temizlemeye karar verdim 01 e kadar müthiş oldu:) Filmleri aldığım adamla kanka olduk dedim ben buraya yeni taşındım böyle böyle işte film alırım çok sayıda falan sonra dedim bana poster lazım tamam dedi 1.5 ay içinde amerikadan arkadaşım gelecek sen ver listeyi bana beleşe getirirm sana dedi:D Sonra duvarda amelie li saat gördüm çok güzeldi baktığımı görünce tamam bundanda hediye ederim sana dedi:)


AC/DC - Thunderstruck diyorum başkada birşey demiyorum:)

istanbul
hosting