24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 09:12


Sanırım zaytung haklı serdar ortac albumu cıkmadan resmi olarak yazı ilan edemiyoruz!
bu ne boktan bi hava ya.
sabahın 5inde cıktım zaten yola karga bokunu yemeyi bırak yemek için sıcmamıstır bile!

bursaya geldim en son buraya geldigimde basıma fena seyler gelmişti.izmire gitmiştim vs aklıma geldi güldüm :)

öglene kadar burdaki işleri halledip sakaryaya gidicektim ama önce canakkaleye gitmem farz oldu. ayrıca 2 gecedir ruyamda emrahı görüyorum özledimmi ne ya herif gitmiyo.ben rüyama meg ryan,mischa barton yada shakirayı bekliyorum herif durmadan girip abuk sabuk rüyalar zincirine tabi tutuyo düşlerimi

dün gece redkit ben emrah bide komser şekspir poker oynuyoduk rüyamda.sonra redkiitin o agzındaki otu bi çekiyorum ben sinirlenip bana silah cekiyo.
hey redkit konusarak anlaşabiliriz diyorum. sonra emrah üstüne atlıyo redkitin
ben kaçıyorum ordan sonra sabah oluyo heryerde wanted yazılı resimlerim oluyo bulana 10.000 dolar felan.
ulan ben bu kadarmı ediyorum demekten alamıyorum kendimi.
sonra bi kadın geliyo hey sen o sun diyo. muhtemelen tam yataga atıcakkende saat 5 oluyo ve ben uyanıyorum aq :D

bide duydumki lost finali berbatmıs.göt olmus herkes felan:D
zaten oldum olası hoslanmadım ıssız adaya düşmüşlerde bilmemne.
bak onun pornosu bile var emin ol o daha heyecanlı en azından zevkli euheuheuhe:D

ee ne demişler
şimşek yedikten sonra gökgürültüsünü sıçmalısın evlat!

fizy.com/#s/1dl8l4

God Bless Me:*

istanbul
hosting