|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 10:44
kara duvaklı erkekler! lütfen duvaklarınızı kendiniz takmayı öğrenin. "kadınlar bu konuda teknik olarak daha bilgili" gibi saçma bir ifadeyi artık daha fazla kullanmayın! sanki kadınlar her gün evleniyormuş gibi... erkek egemenliğine karşı bir girişimde bulundunuz, devamını da erkek egemenliğine karşı getirin. mail gruplarında sembolik şiddete son verin. ayrıca kravatınızı da kendiniz bağlayın! o duvakları takan "teknik bilgi donanımına sahip" kadınlar! "hala toplumsal cinsiyete dair içselleştirdiğim çok şey var. neler olduğunu bilseydim onlara karşı gelirdim." sözünü hatırlatmak istiyorum size. | ||
|
|
||