|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 10:46
tehlikeli iki savşçı gibiyizz barış yolunda bile savaşıyoruzz tek taraflı değil esirlikk bu savaşta ikimizde birbirimize esiriz hepsi bu dönüş yok kurtuluş yok son yok anladım nereye kadar böyle devam edeceğini bilmiyorum nezaman bu işgencenin son bulacağını bilmiyorum derin nefesler almaya çalışıyorum sadece onunla savaşırken kendimlede savaşıyorum bin bir türlü soru var başka başka cvplar akıl oyunu gibi birşey bu beynim duracakk yeter.. | ||
|
|
||