24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 10:46


tehlikeli iki savşçı gibiyizz barış yolunda bile savaşıyoruzz

tek taraflı değil esirlikk
bu savaşta ikimizde birbirimize esiriz hepsi bu

dönüş yok kurtuluş yok son yok anladım
nereye kadar böyle devam edeceğini bilmiyorum
nezaman bu işgencenin son bulacağını bilmiyorum
derin nefesler almaya çalışıyorum sadece
onunla savaşırken kendimlede savaşıyorum


bin bir türlü soru var başka başka cvplar
akıl oyunu gibi birşey bu

beynim duracakk yeter..


istanbul
hosting