24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 11:40


ben kendimi bişeye şartladığımda o şey olmalı ya, olmalı... ben şartladığımda o şey olmuyorsa, o günüm yitik oluyor... hesapta bugun iş görüşmesi yapacaktım. çarşambadan beri bu psikoloji içindeydim. "gün içinde herhangi bir saat olabilir ama gelmden önce ara"... aradım :

- d. kptanla görüşecektim
- d. bey şehir dışında gemiyle uğraşıyorlar çarşamba belki cuma gelecek...
- aa peki, o zaman tekrar ararım.

işte bu diyalogdan sonra tam sailor oldum
" ben böle şansın a.... so...., ben böle işin aq " tarzında günün ilk yorumlarını yaptıktan sonra, önümde gergin bir gun olduğunun farkına varamamak için polyanna olmak yetersiz kalır.

uyurken yakıcı bir güneş vardı. ulan dedim yola çıkıcam ya yol tepecem ya yakıyorsun ortalıgı, yine denize grmeye niyetlensem kaybolursun. arkadaş bnm iş bugunlük patlayınca hava yine serinledi. 2-3 küfür daha etsem rahatlar mıyım?

istanbul
hosting