24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 11:41


yine huzursuz uyku sabahları. can havliyle uyandım, alarm kurmamıştım, annem de arayıp kaldırmadı. saat 10 oldu sanarken bi baktım daha 7.30'muş, aynen devam ettim uykuya. pek tabi ki kafa dolu olduğundan yarım saatte bir uyanıp saate baktım. sinir bozucu. bi ton rüya gördüm ama hatırlamıyorum hiçbirini.

sanırım yarın ciddi ciddi bitiyor sonunda !

offf hala sunum yok ortada, ben götüreceğim keki kurabiyeyi düşünüyorum.

d. abla aradı, dün dönmüşler londra'dan. o. abi resmen işkence etmiş bunlara. m.'ı da çok yorgun görmüş, umarım başka birşeyi yoktur.

sabah da teyzemle konuştuk, biraz moralimi bozdu. anneni iyi görmedim, sonra konuşuruz dedi. ufff...

günün şarkısı: bob marley - is this love? (hadi bugün bob marley günü olsun, çalışırken de iyi gider)

istanbul
hosting