|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 12:29
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sormaa neden niçinn Herşey yalnızlıktann bak bak baaaaaaak Güzel birgün ''gülmek'' için.. sebebim yok ama sebebim çok yine ;) sebepleri biz yaratmaz mıyız zaten? nerde kaldı o sosyal etkinliklerden çıkmayan kızz???haftasonunu bile evde geçirdimm.. çok mu sıkıldım.. haaaaaayyyyyyyıııııııırrrrrrr hem de hiç sıkılmadım..çıkasım bile gelmedi.. hatta çıktığımda bile biranönce eve dönesim geldi.aslında ben ev kuşuyum.. hatta oda kuşuyum.bıraksınlar uyuyayım, pcde oyun oynayayım..29-30 mayıs sonrası hareketlenmek gerek.. olmaz böyle.. ayaklarım donuyor neden çünkü yazlık ayakkabı giymek için havalar tam ısınmamış.. akşama ehliyet kursum başlıyor.. inşallah istikrarı kaybetmezsemmm temmuzda trafik canavarlığına soyunucam.. bak işte bu olay beni gülümsetiyor.. aslında benim yüzüm hep gülümsüyor ama içim?? içim de gülsün artık noooluuurr ;(( | ||
|
|
||