24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 12:32


Cantami hazirladim
ama ilk defa gitmek konusunda bu kadar isteksizim,
evimden hic cikmak istemiyorum su son zamanlarimda,
dolabi ozleyecegimden emin oldugum
yiyecek ve saraplarda doldurdum
ve resmen terasa tasindim,
bir de tuvaletimiz olsa yukarida
terastan hic inmeyecegim sanirim.
oznurun da gelisiyle
cahil periler tadinda bir h.sonu gecirdik
hepberaber,
turkiye'ye donebilmek icin deliren
paolo ve andrea,
italya'da kalabilmek icin cabalayan oznur
ve ortada kalmis duygu olarak
cok iyi bir takim olduk.

Sabah Oznur'u istasyona birakip
cantami hazirlamaya kostum eve.
aksam gogol bordello konseri,
sabahina ise yollar!
hasan viyana'da
ben polonya'da,
hasan budapeste'de
ben monaco'da,
haritanin uzerinde dolaniyoruz ayri ayri
ama ikimizde her yolun sonunda hep
birbirimize cikiyoruz.

Bu aralar evrenin mesajlari yine devrede,
kargodan cikan ilk kitap
Adem ve Havva uzerineydi
ve okumaya koyuldum,
sonrasinda wroclaw'da couchsurfing
hostumun nickinin Adem&Eve oldugunu farkettim,
gecen aksam da Fountain'i izledim.
Ne zaman yola cikacak olsam,
uzerine dusunmem gereken bir seyler
cikiyor karsima.

O zaman gitmek ve dusunmek gerek.

When one realizes that his life is worthless he either commits suicide or travels.















istanbul
hosting