|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 12:32
Cantami hazirladim ama ilk defa gitmek konusunda bu kadar isteksizim, evimden hic cikmak istemiyorum su son zamanlarimda, dolabi ozleyecegimden emin oldugum yiyecek ve saraplarda doldurdum ve resmen terasa tasindim, bir de tuvaletimiz olsa yukarida terastan hic inmeyecegim sanirim. oznurun da gelisiyle cahil periler tadinda bir h.sonu gecirdik hepberaber, turkiye'ye donebilmek icin deliren paolo ve andrea, italya'da kalabilmek icin cabalayan oznur ve ortada kalmis duygu olarak cok iyi bir takim olduk. Sabah Oznur'u istasyona birakip cantami hazirlamaya kostum eve. aksam gogol bordello konseri, sabahina ise yollar! hasan viyana'da ben polonya'da, hasan budapeste'de ben monaco'da, haritanin uzerinde dolaniyoruz ayri ayri ama ikimizde her yolun sonunda hep birbirimize cikiyoruz. Bu aralar evrenin mesajlari yine devrede, kargodan cikan ilk kitap Adem ve Havva uzerineydi ve okumaya koyuldum, sonrasinda wroclaw'da couchsurfing hostumun nickinin Adem&Eve oldugunu farkettim, gecen aksam da Fountain'i izledim. Ne zaman yola cikacak olsam, uzerine dusunmem gereken bir seyler cikiyor karsima. O zaman gitmek ve dusunmek gerek. When one realizes that his life is worthless he either commits suicide or travels. | ||
|
|
||