|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 13:37
şu an yaşadığım şeyin ne olduğundan çok emin değilim günce inan bana garipsiyorum... yani katıksız bi aşk hissedeceğimi beklemiyorum tabi.. ancak karşıdan aldığım elektrik öyle değil yani ben mi abartıyorum bilmiyorum... oysa aşık erkeğide anlarım kadınım ben... bi erkek aşık olduğunda neler yapar sınırlarını ne kadar aşabilir biliyorum... daha öncede aşık oldum ve daha önce de erkekler bana aşık oldu.. ya sıcacık sevgiyle sarmalanmış muhteşem heyecanların yanında birde duyduğum saygı varki sormayın işte evlilik için olması gereken tablo benim çizdiğim... oysa o farklı o aşık... benimle tutkulu bi şekilde tartışabiliyor 5 dakika sonra saçlarımda şevkatli ellerini hissettiriyor... hayatında en değer verdiği varlıkların üst sıralarında yer alıyorum ve hatta birinciyle başabaş gidiyorum kıskandığımdan değil durumu görmeye çalışıyorum sadece yanlış anlama istemiyorum:) gözlerini kapatıyor bana... yani anlatamayacağım kadar farklı işte... hani şöle derler ya "o beni prenses peri sanıyo" işte durum aynen böyle.. yani ben emin değilim beni kötü huylarımla sevebileceğinden... onlar yokmuş gibi davranıyo sanki... oysa ben onu sinirine asabiyetine inatçılığına kadar herşeyiyle kabullenmiş durumdayım... yoksa o da mı öyle düşünyo aman günce kendi kendime dertleşiim dedim kafamı allak bullak ettin... deneme yanılma yapıcaz sanırım:))) evlenince görücezz sustum deşmiyorum:) | ||
|
|
||