24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 14:09


bizim uzun muncurla aştide otobusun saatinin gelmesini beklerken yanımızdaki banka 2 yaşlarında bi kızı olan bi kadın oturdular belli bi süre sonra kadın yerinden kalktı ve diğer tarafına geçti küçük kızın ve kız öyle bir korktuki annesi gidiyo zannetti ama nasıl bi korku görmeni isterdim gercek bi korku ya saf doğal..
böle korktummu hiç hatırlamıyorum biz buyuk insanların korkuları daha farklı oluyo kendimi yiyorum ben mesela ihtimalleri düşünüyorum çünkü 'şöyle olursa şöyle olur'tarzı cümleler geçiyo aklımdan bu yuzden daha değişik bi duygu bizimkisi ama genede korkuyorum bgn katışıksız bi korku olmasa da korku işte..

istanbul
hosting