|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 15:26
jüri saatimi öne çekmişler, hocanın aradığını görünce panikledim ben de ters birşey oldu diye. hazırlıyorum birşeyler işte, umarım geçen seferki gibi güzel ve rahat geçer, öyle sohbet gibi. sordukları herşeyin cevabını verebilince kendime olan güvenim artıyor, o zaman da daha rahat olup derdimi çok daha iyi anlatabiliyorum. bahaneyle ilk jüri prova gibi oldu, şimdi daha çok konuşabilirim :) o değil de bir terslik olup geçirmezlerse dünyanın en büyük g.tü ünvanına sahip olurum. yüksek g.t ! diploma bile verirler ! m. dedi ki "jüriden çık, uçağa atla gel" :) bazen sırf şu tip şeyler için çok param olsun istiyorum. zaten çok özledim, hem keyfi de yokmuş. ne güzel olurdu. oturup şorttan poposunun alt kıvrımı fırtlamış kızları çekiştirir, beyaz ten rengi kavramını gözden geçirir, hepsine 50 faktör krem sürme kampanyası başlatırdık. sonra bana irlandalı patrick arardık. ben o kadar beyaz erkek sevmediğimi onun istediği beyazlıkta çocuk yapamayacağımı kabul ettirmeye çalışırdım falan filan. güzel hayaller tabi. of :( saat: 15:43 tek bir ricam olacak, yarın yağmur yağmasın lütfen, en azından okula varana kadar. | ||
|
|
||