|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 15:30
yine yeniden bir kez daha final moduna girmeliyim:P son 1 hafta sona finaller ve sona doyasıya eğlence dolu bir yaz moduna geçebilirm:)..ama şu an yapmam gereken çok iş var ...benim bitmek bilmeyen ödevlerim:) sona bitmek bilmeyen antremanlarım...2.kez gelen şansı bu sefer iyi değerlendirmem gerekiyor:S...bakalım rüyamda bile gördüm o derece inanmışım bu işe:):):)...olcak olcak işallah...not yok elimde ufff bu sınav zamanını bu yüzden de hiç sevmiorum ...hocalar düzenli not vermeyince ondan bundan not toplama derdine giriyoz...pufff neyse takılmadan final modunu da bitireyim....haydi ben kaçanzeeeee:P | ||
|
|
||