24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 16:00


oda arkadaşımla ipler kopmuş durumda.
boşanmış çiftler gibiyiz.
eşyalarımızı ayırmış.
ben odamda kalmıorum.
kahve makinası dahil (ki baska bir sıcak su kaynagı yok odada) hiçbir şeye el sürmuo sanırım.
o varken ben odaya girmiorum ben varken o girmio.
çok saçma ve komik oldu.
5 dk içinde cıkıp muhasebbe sınavına gitmem gerek..
ona da hiçbişe calısmadım.
rebeca gibi "god will help us with the exams"
işimiz allaa kaldıysa..
sıctık gibi..
nese.
ben nerde kalıcam seneye?!
OFFFFFFFFF

eagles - hotel california

uydu mu ne?! :D

istanbul
hosting