24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 16:39


hadi
geliyomusun
koş koş
bibiradan bişey olmaz
hava çok güzel
güneş girmeyeneve doktor girer
gel bahçede takılıyorum çok güzel
kediler
kuşlar cıvıkcıvıl
sinekler

saat: 16:45

sonra bardan bi kız aldım. çok fena taş manita, işte benim BMW yle gezdirdim kızı.. tabi hatun bayıldı. ortaköy babek, ordan hisarüstüne en şahane tepelere çıkardım. orda bi öpücük... sonra aşşağıya indik, fener var bi tane, etrafında dönebiliyosun.orda oturup bi öpcük daha. öpücük öpücük üstüne. yağdırdım. şahane bi geceydi ya anlatılmaz.. jack aldık bide, elimde jack şişesiyle ordan oraya koşturdum. jack bu insanı öyle de yapar böyle de.. sonra gittik seyyar bi çaycı var. onda çay içelim dedik adam kazıkçı. bi çayı 2 liraya satıyo.. bizin oaralarda bi lira. bilemedin beşyüz

istanbul
hosting