24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 17:02


ÇOCUKLUĞUMUN KAHRAMANI OLMUŞTUR RED KİD BELKİDE İÇİMDEKİ SONLANDIRAMADIĞIM YALNIZLIK DUYGUSU ONU BU KADAR ÇOK BENİMSEMEME SEBEP OLDU AMA RED KİD GİBİ OLMAK TA GÜZEL AHH BİDE DÜLDÜLÜM OLSA.

istanbul
hosting