|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 17:37
biletix'e baktım, bi sürü istediğim konser var. sonra aşağıda incelediklerini gösteriyor ya, garip bi tablo oluştu: pink martini unirock festival 2010 sattas ozzy osbourne ajda pekkan auhauha, nası bi müzik zevkidir anlamadım ki :) | ||
|
|
||