24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 21:31


herzamanki gibi bi geceydi be günce,
bilgisayarımı açtım face'den istek yolladığım adam kabul etmiş ben nasıl sewiniyorum varya havalardayım
yıllardır görmemişim 6 yıl falan
dur cnm benim hemen sewinme, fazla sürmedi
hasret hat safhaya tırmanmış
her ne kadar unuttuk desekte demekle olmazmış bu işler neyse resimlerine girdim
benim bıraktığım insandan eser yok
kilo almış
saçları dökülmüş
giyim tarzı seğişmiş eskiden çok güzel giyinirdi
yani böle evli 3-5 çocuk sahibi olan amcalar olur ya onlar gibi salmış kendini
bu arada hala resimlere bakıyorum
çok özlemişim fark ettim
eskiden onu özleyince gözlerimi kapatırdım
kokusu burnuma gelirdi...
artık gelmiyodu
sonra bir resim bir resim daha
yeşil gözlü bi kıza sarmış kollarını
kızın saçları adamın yüzüne değmiş
mutlumu ....musmutlu....
çok üzüldüm
çok istemiştim onunla olsun
tabi benim musluklar fora
ağlıyorum ama varya öyle böyle değil
iç çeke çeke
salya sümük
bilmiyorum kaç saat ağladığımı
bide benim gözlerim baya bi nasıl anlatsam
gözler küçük gözlrimin üstü şişkin far bile sürünmüyo
o kadar ağlayınca tabi sanki yumruk yemişim gibi şiştikce şişti gözcağızlarım :)

sigara içmek istedim belki sakinleşirim diye
ayağa kalkamadım

kardeşim geldi o ara nasıl yalvarıyorum ona varya çakmak ile küllük getir diye

sigara yanımda ama yakamıyorum
tabi kardeşim dalga geçti benle getirmedi
o gece öle sabaha kadar öle sürdü
ezandan sonra uyumuşum uyandım sonra
gözlerimi açamıyorum
falan filan

sonra başka bi akşam
arkadaşım geldi hollandadan onu gezdiriyorum
saat 9 suları falan heykeldeyiz nasıl kalabalık ama öle duruyoruz sohbet muhabbet derken
gözüm ilişti bi arabadan birisi iniyo yüzünü kim olduğunu göremedim

indi ve sırtını döndü....ve yürüdü gitti.... aramızda baya bi mesafe var ama
o kalabalığın içinde şehrin karmaşasının içinde karanlığın içinde tanıdım oydu!

bi 5 dk aradan geçti emin olmam lazım dedim kendi kendime
sonra yürüdüm biraz baktım bankamatikten para çekiyo sol profilden yüzünü gördüm ...
baktım .... o...o beni görmedi ama
sonra geri döndüm .........

bi arkadaşım dediki neden gitmedin yanına
konuşurdun, daha yakından görmüş olurdun

ne fark edecektiki......

^^hiç^^

o ağladığım gece hepsi içimden gitmişti bikere

EYVALLAH YOK İTİRAZIM !!!

ŞİMDİ NİŞANLANMIŞ
allah mesut etsin içten diyorum bunu
en yakışıklı zamanında ben sewmiştim onu
kızım sana posası kalmış deyip
türk flimlerindeki kötü kadınlar gibi kahkaha atmak geliyo içimden bazen :)

nekadarda değişken ruh halim yawww :)





istanbul
hosting