|
24 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 21:31
herzamanki gibi bi geceydi be günce, bilgisayarımı açtım face'den istek yolladığım adam kabul etmiş ben nasıl sewiniyorum varya havalardayım yıllardır görmemişim 6 yıl falan dur cnm benim hemen sewinme, fazla sürmedi hasret hat safhaya tırmanmış her ne kadar unuttuk desekte demekle olmazmış bu işler neyse resimlerine girdim benim bıraktığım insandan eser yok kilo almış saçları dökülmüş giyim tarzı seğişmiş eskiden çok güzel giyinirdi yani böle evli 3-5 çocuk sahibi olan amcalar olur ya onlar gibi salmış kendini bu arada hala resimlere bakıyorum çok özlemişim fark ettim eskiden onu özleyince gözlerimi kapatırdım kokusu burnuma gelirdi... artık gelmiyodu sonra bir resim bir resim daha yeşil gözlü bi kıza sarmış kollarını kızın saçları adamın yüzüne değmiş mutlumu ....musmutlu.... çok üzüldüm çok istemiştim onunla olsun tabi benim musluklar fora ağlıyorum ama varya öyle böyle değil iç çeke çeke salya sümük bilmiyorum kaç saat ağladığımı bide benim gözlerim baya bi nasıl anlatsam gözler küçük gözlrimin üstü şişkin far bile sürünmüyo o kadar ağlayınca tabi sanki yumruk yemişim gibi şiştikce şişti gözcağızlarım :) sigara içmek istedim belki sakinleşirim diye ayağa kalkamadım kardeşim geldi o ara nasıl yalvarıyorum ona varya çakmak ile küllük getir diye sigara yanımda ama yakamıyorum tabi kardeşim dalga geçti benle getirmedi o gece öle sabaha kadar öle sürdü ezandan sonra uyumuşum uyandım sonra gözlerimi açamıyorum falan filan sonra başka bi akşam arkadaşım geldi hollandadan onu gezdiriyorum saat 9 suları falan heykeldeyiz nasıl kalabalık ama öle duruyoruz sohbet muhabbet derken gözüm ilişti bi arabadan birisi iniyo yüzünü kim olduğunu göremedim indi ve sırtını döndü....ve yürüdü gitti.... aramızda baya bi mesafe var ama o kalabalığın içinde şehrin karmaşasının içinde karanlığın içinde tanıdım oydu! bi 5 dk aradan geçti emin olmam lazım dedim kendi kendime sonra yürüdüm biraz baktım bankamatikten para çekiyo sol profilden yüzünü gördüm ... baktım .... o...o beni görmedi ama sonra geri döndüm ......... bi arkadaşım dediki neden gitmedin yanına konuşurdun, daha yakından görmüş olurdun ne fark edecektiki...... ^^hiç^^ o ağladığım gece hepsi içimden gitmişti bikere EYVALLAH YOK İTİRAZIM !!! ŞİMDİ NİŞANLANMIŞ allah mesut etsin içten diyorum bunu en yakışıklı zamanında ben sewmiştim onu kızım sana posası kalmış deyip türk flimlerindeki kötü kadınlar gibi kahkaha atmak geliyo içimden bazen :) nekadarda değişken ruh halim yawww :) | ||
|
|
||