24 Mayıs 2010, Salı
saat: 23:35


ona asık oldum çok kötü :(
çok özlüyorum onu
çok düşünüyorum
hep yanımda kalsa
hep benle olsa
hem aklında olsam


"sesinde ne var biliyomusun" dediğinde
sen desem.

...


:/

istanbul
hosting