|
24 Mayıs 2010, Salı
saat: 23:59
Tabi ki canım bu volkan aynı anda 5 eşit parçaya bölünüyo,hatta sadece dışardaki işleriniz için degil evinizdeki işler içinde kullanabiliyosunuz hatta ve hatta son kullanma tarihi veya bozulma olasılıgı olsada yok görebiliyosunuz. hatta bakmayın öyle sinirlendigine üstünü yırttıgındaki altındaki S yazılı tşirtini görünce anlıycaksınız mayasındaki oyunu o aslında bi süpermen süpermen tututu maşşşaaaallah ! geberdim yorgunluktan anlıyomusun,bacaklarım dur kalk yapmaktan roberto carlos gibi oldu bursa-canakkale-tekirdag-istanbul yaptım ben bugün sabahın 5inden beri yollardayım buda yetmezmiş gibi bide almanca dersine giriyorum. hea tabi buda yetmiyo evdeki molozları dısarı koyuyorum ama bitiyomu hayır. kaloriferi tak volkan usta ne iş yapıyo ee o fayansları döşüyo ya yarın cagırın ona bi ben döşiyim o zaman! belim koptu pezevenk! anneme bazen cıldırıyorum! ufuk yan çiziyo,bedük olmazmıs felan.gerçi bende cok istiyo degilim canım acayip bi şekilde teoman konseri çekiyo ya! dikkat et sadıgımdır,sadece kendime! fizy.com/#s/1ai68v God Bless Me :* | ||
|
|
||