|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 00:46
bahar gibi açmışlığı oldu içimde. ondan öncesi boş gibi... mevlanın dediği gibi "gümüş bedenlim,güneşim,ayım," en önemliside "tövbemi bozan" o benim:) onunla huzur içindeyim. bir anda aydınlık içinde dünya. bir anda dünya sabahlar gibi. işte bağırmanın tam zamanı şimdi. seviyorum.bunun için şükürler olsun. kuş olmalıyım, uçmalıyım..." | ||
|
|
||