|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 01:00
en son yazılan son bir kaç günce tarihine bakınca 2 aya yakındır yatağımda iki gün üst üste hatta 1 aydır ev de hiç kalmadığımı daha rakamsal olarak fark ettim... birbirini anlayan iki insanın böle bir rahatlıkta yaşaması güzel elbet..titiz biri oldumu bilirdim de hani burda daha açığa çıktı bu,elif bile söleebiliyosa artık! kimsenin inanamadığı ama bakın ben yanlız yaşasam aslında böle olmaz dediğim şey kanıtladı kendini, zamanımın çoğunu ev de geçirebilirim, saatlerce ev işleriyle uğraşıp, mutfakta bi sürü çeşit yemek yapabilirim..bundan da mutlu olabilirim.. sakin ve istediğim şeyi istediğim zamanda yapacağım bi ortamda dışarı çıkma ihtiyacım çok daha az.. iki haftadır karaoke bağımlısı olduk, ama geçen hafta gittiğimde o herzaman rahat iletişim kuran benin bana yaptığı kazığı unutamıyorum..yuh nilya yani! bi dolu şey oluyor bu ara dün üç saatliğine eve e uğrayıp çıkmış olmam bile sorun değildi mesela annemi öptüm babmla bakkala kadar gidip öptüm ev e gel dedi tamam dedim ama kavga etmedik..yakın olmak için uzak durmak lazım..tahammüller azaldığında etrafımdakilerden kaçmam bundan sebep ama konu aile olunca böle olmuyor tabi her zaman nereye kaçacaksın..bu uzaklık buna yaradı tabi ev e girince özelenildiğimi görüyorum annem ne desem yapabilir melis durup durup öpebilir babam kızgın gözükebiliri ama gene de kızgınlığını kırıp beni öperek yolculayabilir... yiğit i özledim çok özledim! maddi olarak göçmüş durumdayım...yaz gediğinden tüm çalışma isteğimi kaybetmiş durumdayım..ne yapmak istediğimide bilmiyorum zaten..üstüne her ay ödenmesi gerekenler ziyadesiyle yoruyor beni..ulan istediğimin birisi olsa birisi olmuyor işte! öyle böyle tüketiyorum zamanı, bu bahar da aşksız geçiyor hem de ..zaman zaman olan insanlar sıkıyor artık... gebe de iyiyim..şu an ev de tek başına oturmuş olmak bile iyi hisediyor beni.. | ||
|
|
||