|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 08:47
Gece baya saçmalamışım ya:) Geç uyumama rağmem sabahın 5.45inde kalktım eşofmanlarımı giydim kayışdağına krosa çıktım çok süper bir güne başlangıç yapmış oldum:) Sis çökmüştü kuşlar ötüyor falan:) Çok güzel bir yer açmışlar ormanın girişine oturdum birşeyler atıştırdım 07.15 olmuştu eve geldiğimde hemen bir duş üstümü giydim otobüsün durağına ışınladım kendimi:) Otobüs durağında hep düşündüğüm şeyi yine düşündüm, bu insanoğlu neden kendine eziyet yaptırır diye ya mis gibi doğa dururken egzoz dumanının olduğu fare gibi kokan insanların olduğu, o bunun bu şunun altına yatan insanların olduğu kümelere akar? Ailem dışında kimseyle görüşmek istemiyorum. Gerçi onlarda kasıyor bazen:) Şimdi geldim şirkete bakıyorum millet moron gibi amk yok şu şuna böyle yapmıs yok patron şunu daha cok seviyor, yok patron için herşey yaparım v.s. ne kadar köle olmak isteyen varmış yahu. Sikeyim patronu! | ||
|
|
||