25 Mayıs 2010, Salı
saat: 08:53


Günaydın.

bora uyandırdı beni bugün hasta ruhlu üzerime su döktü bi insan bi insana bunu yaparmı ya,
arka mahalleye kadar kovaladım don tşirt !

sonra benim gün içinde dinamizmimi saglayan ekstraşatlı expressodan dolayı aldıgım kafeinden dolayı 20 liralık hayat kadınları gibi titredigimi söylüyo.

sinirdeeen ulaan sinirdeeeeen!

bide bu sıhhi tesisatçılara asla güvenmiceksin.bu adamlara geç kalmayı egitimdemi ögretiyolar.

-evet sevgili gelecegin tesisatcıları,müşterilere giderken acele etmeyin,kendinizi agırdan satın boru onların borular patlamıssa patlamıs hahaha!

o tesisatcıyı buluyim agzını kırıcam agzını!

ama önce boranın üzerinde degişik metodlar uygulama zamanı babamın korumasından suanda cıktı.sanırım tavla bitiyo,bu saatte şangır sungur tavla oynuyolar buda ayrı bi dava şeytan diyo al tavlayı indir kafasına!

bakmayın bana öyle
sizinde uyurken basınızdan aşagı sürahiyle su bosaltsınlar bakın bakalım siz neler düşünüyosunuz!

hatta ben gene sadece kafasını kırmakla yetiniyorum. cem garipoglu gibi kör bi testereyle 2ye ayırsam bile mustahaktırda
vicdanlıyım işte!

fizy.com/#s/16napb

God Bless Me:*

istanbul
hosting