25 Mayıs 2010, Salı
saat: 10:00


evimizde;

kanepemizde otururken,benim başım dizlerinde sen saçlarımı okşarken öylece uyuyakalmak istiyorum sesinin huzur veren tınılarıyla..

beni yatağımıza gitmeye ikna etmek için çırpınışlarını yarı uyanık büyük keyifle seyredip sanki çooook uykuluymuşum gibi zoraki kalkıp senin yardımınla yatmak istiyorum o yatağa..


sonra.....

sabah uyandığımda bi elinin başının altında diğer elinbenim başımın altında bulmak istiyorum seni öylece savunmasız masum öpücüklerle uyandırmalıyım seni suratını buruşturmalısın..

kalkar kalkmaz çay çay çay dye söylenmelisin bende söylenerek kalkıp çay koymaya gitmeliyim:))

mutfaktan döndüğümde bilgisayarın başında olduğun için söylenmeliyim sana
"sus sus sus"
diye laf atmalısın ardımdan, ben yapay sinirle mutfağa dönerken
"ne yani yalan mı?"
demeliyim
"gözünü açar açmaz o meretle birliktesin kendimi kuma almış gibi hissediyorum"
gülmelisin yine o halime..
"aşk çiçeğim beniiimm küçük kız seviyorum seni.gel buraya"
demelisin
"aman işim var benim gelmiyorum"
"gel bakayım çabuk çabuk çabuk"
ayaklarımı sürüye sürüye yanına geldiğimde kollarına almalısın beni kulağını kulağıma dayayıp;
"bak neler diyorum, beynim geçenleri duyabiliyormusun?"
"duymuyorum ne diyormuşsun?"
"canım sevgilim ben senin üstüne gül koklarmıyım bitanem aşk aşk bu kız diyorum" demelisin..

kıkırdayarak sana sarılıp kahvaltı hazırlamalıyım sonra...

:)))
-----------------------------------------------
ne güzel yaa yazasım var bu gün:)

istanbul
hosting