25 Mayıs 2010, Salı
saat: 10:12
az sonra kapısından alçak olarak çıkacağım şu eve akşam yükselerekten dönmeyi ummaktayım.
yoksa bitiyor mu ne?
bana şans dileyiniz :)
futile