|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 10:15
ama yok yaa dayanamadım şimdiden yazıcam ;)) mutluyum, içim gıpır gıpırrrr, kanım kaynıyo neredeyse 3 aydır verdiğim mücadelenin sonuna gelmiş bulunuyoruz ;)) cumartesi günü GENPA'DAN yeni telefonumu alabiliyorummmmmmmmmm ;))))))))) ayyyhhh ne kadannn mutluyummm anlatamammm.. sonra bi de ben annemi özledim.Damla deydeee dedikçe damlaya koşasım var.2 hafta daha mecbur dayanıcam.. haftasonu S.nın doğumgünüymüş.h.sonu ne içersen abinden diyor.Size ii eğlenceler dedim.benim sınavım var..aa boşver bilmem ne.. sınavım olmasa zaten cember etkinliğine gidecektim, yatta hophop yandaan yapıcaktım. sınav önemli önemli!!.. bana inanan,güvenen onca insan varken.. en başta anacığımmm..kendimce sözler verdim ona..abimin aklına gelmeyecek amaçlarımın birinden vazgeçersem diğerlerinden de kopabilirim..iplik söküğü gibi geliverir herşey..olmaz olmazzz aslaa vazgeçmemmm kararlar verdim arkasında duracağım.. kendim için,annem içinn (emre aydın'ın şarkısı gibi oldu ama napalım..) önce kendimi sonra anacığımı mutlu edeceğimmm.. | ||
|
|
||