|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 10:19
Aslında o kadar çok şey var ki sana söylemek istediğim, ama bir gölge gibi sessiz kalmayı daha doğru buluyorum şimdilik. Seni anladığımı söylemek istiyorum, ne hissettiğini bildiğimi haykırmak... çünkü senin şimdi yaşadıklarını yaşadım ve sindirdim ben birkaç yıl önce... Benden korktuğunu da biliyorum, hayatında hiçbiryere koyamadığını ve bunun için beni incitebileceğini düşündüğünü de ... O'nun gidişini sindiremediğini hâlâ çözüm aradığını, suçu kendine yükledikçe içini rahatlattığını biliyorum... Sen bütün bunlardan habersiz yalnız hissediyorsun kendini ve yorgun... Hiçbirşey yapmadan zaman aksın istiyorsun. doğru mudur bilmem ama öyle yoğun düşünüyorum ki seni o kadar çok yanındaymış gibi hissediyorum ki, yalnızlığının arasında elim elini tutuyordur belki...umarım... | ||
|
|
||