25 Mayıs 2010, Salı
saat: 10:53


ilk kez hastaneden günce yazıyorum. anı olsun dedim:)
doktor aklımı aldı kornea nakli bilmem ne... kendimi iyi hissettiğimde ve ağlamamyı başarabildiğimde yazıcam her şeyi. hem de tüm detaylarıyla.
şaşkınlıkla izliyorum yaşamımı. ihtimalleri zorlayan kazaları..

istanbul
hosting