|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 10:53
ilk kez hastaneden günce yazıyorum. anı olsun dedim:) doktor aklımı aldı kornea nakli bilmem ne... kendimi iyi hissettiğimde ve ağlamamyı başarabildiğimde yazıcam her şeyi. hem de tüm detaylarıyla. şaşkınlıkla izliyorum yaşamımı. ihtimalleri zorlayan kazaları.. | ||
|
|
||