25 Mayıs 2010, Salı
saat: 11:49
Dersler azalmadı, deneyim artmadı, para eklenmedi. Tamamiyle başarısız bir sene daha geçti. Bahanem falan da yok, bir gün umutlu oluyorum bir gün umutsuz. Her gün sıkıcı geçiyor. Bakalım neler olacak.
Ali_the_Great