25 Mayıs 2010, Salı
saat: 17:19


... dönerken izmir yolunda bir seraya uğradık. 3 saksı ortanca çiçeği aldık. biri eflatun ikisi pembe.. çok güzel, kocaman kocaman :o)) sonra anne babasını aradık. gemlik'ten çıkmışlar.. sevgilimin kardeşi orhangazi'de balık yiyelim dedi.. gittik :o)) çiçekleri arabanın bagajına sakladık, önce balık çorbası içtik sonra alabalık yedik.. güzeldi.. ben oraya kadar gelmişken yalova'dan eve geçerim diye düşünmüştüm ama sevgilim akşama pasta keseriz dedi kaldım. zaten yanımızda ev anahtarı olmadığı için eşyalarım da bursa'da kalmıştı. hoş içinde giysiden başka birşey yoktu.. neyse tamam dedim.. yedikten sonra 2 araba geri döndük.. pazartesi sabahı aynı yolu tepecek olmam gözümde büyüdü ama o akşam sevgilimle olmaya değerdi :o)) eve dönerken pasta aldık. saçaklı :o)) ailesi pazara uğradığı için bizim eve geçtik. buarada sevgilim ve kardeşi şifonyer çekmecelerini yapmaya başladı. ben de ailesini arayıp bize davet ettim. geldiler neler yaptığımıza baktılar ve hiçbirşey ikram edemediğimiz için gittiler.. şifonyer çekmeceleri bitti. komidinler için yarıştılar. onlar da bitti. hadi dedik artık eve gidip pasta yiyelim.. annesine kapının önünde elimizde ortancalarla süpriz yaptık. çok sevindi.. sonra salonda otururlarken mumları yakıp pastayı da getirdik. iyice şaşırdı.. çok mutlu oldu.. :o))

pazartesi sabahı 07:00 otobüsüne binip işe geldim. pazar akşamı erken yattığım için günüm kötü geçmedi. hatta şimdikinden bile dinçtim.. bugünse internette ona buna bakıyorum. evim için :o)) kendim için :o)) elimde 2 haftadır yapmam gereken bir iş var.. ondan kaçıyorum!!!

:o))

istanbul
hosting