|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 18:10
ölse kimin umurunda kimsesi yok garip aynı benim durumumda kimsesi yok garip yüzünde yaş izleri var hayal dolu yüzleri var ne karanlık gözleri var kimsesi yok garip dünyası yok ahreti yok hiçbir yerde kısmeti yok yüreğinde dertleri çok kimsesi yok garip garip uyandigimdan beri bu dilimdeydi, ne "garip"... | ||
|
|
||