|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 19:23
ne bög bi adam..haklı valla ebru hanım.. neymiş kullanamıyorsanız geri alalım yukarıya demişler, ne yapmışım ki ben sonuç görmemiş, ona göre hiç bi şey yapmamışım..yollarda doktor arayıp satışları patlatmamı bekliyor herhalde..mr.ims..yarın sokiim g.züne de gör ne yapmamışım, aynen de cc lerim levent beye..ben kooskoca özcengiz gillerle uğraşmışım, seni yerim yerim... | ||
|
|
||