25 Mayıs 2010, Salı
saat: 19:37
ağladım ağladım ağladım ağladım rahatladım şimdide evime gidicem oh mis:)
zehrim aktı gitti.kardeşimi çok seviyorum iyiki var kımse olmasada o var:)
hece