25 Mayıs 2010, Salı
saat: 19:51


hayatımda çok inişli çıkışlı zamanlarım oldu ..bataklığa battığım batıpta çıkamıycağımı düşündüğüm bir şekilde gene çıkmak..ancak bu sefer ki apayrı acı .. sabahtan beri salya sümük modunda geziyorum..dost'un noldu noldu noldu diye ısrarı sonucu baktım yüzüne ve direk ağlamaya başladım hungur hungur..omzunda dakikalarca ağladım belkide..ve bu sefer ağlamakta işe yaramıyor rahatlayamıyorum..canım annemin canı yanıyor ve benim elimden hiç bir şey gelmiyor..gelmiyor günce .. ve bu benim canımı çok yakıyor .. Allah'm ne olur gelsin bir an evel kendine ne olur..yoruldum..kendi sıkıntılarım yeterince beni boğarken..

ağladım günce hıçkıra hıçkıra tüm gün ağladım..otobüste , kafeteryada ..ağladım günce kimseyi siklemeden ağladım ne olur bir mucize olsun ..

istanbul
hosting