|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 20:06
herşeye rğmen :)))))((((: sen nasıl bişysin ki yaa... wazgeçmek istediğimde mutlaka bişey oluyo ve bn yine eski halime dönüyorum seni seviyorum... bilgisayarımın arkalanında sen varsın şimdi her açtığımda senin gülüşünü grdüğümde içim kıpr kıpır oluo...ne thff facede görüp konuştuğumda nsl hycnlanıorm artk sn dşn... acaba sana svdiğmi sölesem bnidemş klüpten atarsın :D hrbiden öle bişy olsa nalan gelemezzz mi derdin bnm içinde :DDDD artıkk neysse bide arkadaşm gbi grünüpde ban arada laf kaptırn arkadaşımında azının payını werdm ama buseferde özr dileme faslına grdi sonu iyi biyuere warmıck die düşünmeden edemiorum bllm:DDD:D neyse Allhtn tarh sınvm warda kmpste trlayamıorum bu gzl havada...... hrşye rğmn :))))(((((: | ||
|
|
||