25 Mayıs 2010, Salı
saat: 20:07


Cok uzgunum...mutlu olmam gerekirken guncem...yuregim aciyor..sanki bir el kalbimi SIKIYOR...O'nun eli...ama O,O degil...bugun anladim..yapacak bi sey yok..uzgunum..
abvyz notu:tesekkurler minik fareme..sayesinde..o ve kocamaaan annesine..iyi ki varlar:-)

istanbul
hosting