|
25 Mayıs 2010, Salı
saat: 20:31
durumum: 1-hep aynı oluyor nedense içimden gelenler...nerdeyse kopyala yapıştır günceler yazıyorum... 2-tatilim gelmiş sanırım...aklımı boşaltmalıyım...ama olmuyor boşveremiyorum...koyuveremiyorum... 3-mutsuz olmak istemiyorum...ama oluyorum... 4-amaçsız yaşıyorum... 5-cedric nedir bilir misin? umut, sevgi, emek demek... 6-ve cedric artık nerde bilmiyorum... 30 yaşında ve umutsuzum... | ||
|
|
||